diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Påsk

Kategori: Allmänt

 
Hoppas ni har haft en fin påsk.
Jag upplevt min första påsk utan en enda godisbit! Gick kanon det också!
 
Påskafton var vi hemma hos mamma och bonuspappa. Mina två två syskon som flyttat hemifrån var också hemma och det är så härligt när alla är samlade! 
Jag har 6 syskon vilket är helt underbart! En syster var dock inte med nu eftersom hon är på min pappsa sida och bor i Göteborg med honom. 
Svärfar följde också med!
God mat och härlig stämmning!  Mamma är så söt och hade gjort LCHF -cheescake till efterrätt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: