diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Ett härligt jullov leder mot sitt slut. Imorgon är det dags för jobb igen. Efter lite mer än två veckors ledighet känns rätt tungt att tvingas komma tillbaka till verkligheten men det brukar ju gå bra när man väl är på plats och igång igen och det ska bli kul att träffa kollegor och alla goa elever igen!
Kan se tillbaks på mysiga julafton o min födelsedag (ja jag fyller år på julafton) som vi firade tillsammans med fina,galna och underbara familjen; Mamma, bonuspappa, 5 söta syskon, svärfar sambo våra barn.
Tidig juldagmorgon flög jag, sambon och barnen till Fuerteventura för en härlig vecka med sol ! Så skönt att komma bort och bara vara tillsammans med darling och barn utan några som helst måsten!
Nä nu får det bli sängen klockan är ställd
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: