diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Gårdagens middag

Kategori: Allmänt

Gårdagens middag.
Sesamnuggets, vitlökswokad pak choi, gurka, stjälkselleri och currysås.
Sambon var på hockey så då åkte vitlöken fram ;)
 
 

Kommentarer

  • josie säger:

    Hej! Jag måste bara säga att din blogg är helt otroligt bra och motiverande, även om inte jag har diabetes så är det intressant att läsa då jag någon gång i framtiden vill jobba med just diabetiker. Jag kör också med LCHF och mår så sjukt bra av det.
    Ha det så fint! kramar

    Svar: Hej!Tack snälla
    Det låter bra! det behövs fler människor som arbetar med diabetiker som vågar gå mot de traditionella råden
    Kul att du också äter LCHF ja eller hur man må jätte bra!
    Ha det fint du med
    Kram
    diabetestypettlchf

    2013-03-22 | 10:45:01
    Bloggadress: http://www.healthyvision.blogg.se
  • Sofia säger:

    Mums :-D

    2013-03-22 | 13:25:20
    Bloggadress: http://www.acordingtosofia.se
  • Kerstin säger:

    Jag fyller snart 80 men det är aldrig försent att börja om/lära sig något nytt. Har haft diabetes 2 sen 30 är och använder insulin. För 2 1/2 år sen började jag med lchf och det blev oväntat bra resultat bl.a. viktminskning. Doktorn förordade, precis som du har det, att bara köra med långverkande insulin. Det funkade länge men nu har jag övergått till flerdosinsulin med snabbverkande till måltider. Jag fick nämligen för höga värden. Men det kanske beror på slarv också. Därför blev jag glad att hitta din blogg (via Kostdoktorn), för då kan jag bli peppad att inte slarva. Tack!

    Svar: Hej!Härlig inställning! Det är klart att det aldrig är för sent :)
    Kul att du hittat hit
    Kram
    Jasmine
    diabetestypettlchf

    2013-03-22 | 13:48:17

Kommentera inlägget här: