diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Remiss

Kategori: Allmänt

Besöket hos ortoped tekniska gjorde både "fotgubben" och mig förvirrade.
Han tyckte det hela var märkligt och hade aldrig vart med om liknande. Han tyckte symtomen liknade Mortons neurom
Bara det att mina "punkter" för smärtan inte sitter precis där det brukar.
I nästa sekund hade jag en släng av atros och sedan en stressfraktur.
Det kändes onödigt att gjuta ilägg när han inte visste om det skulle hjälpa eller inte och när han var så fundersam ang vad det var...
 
Jag sa att jag skulle återkomma.
 
Internet/google doktor som jag är på gott och ont så har jag nu läst endel om Mortons och tror att det kan vara det som är problemet. För tydligen även om "fotgubben" inte hade vart med om det så kunde det sitta på andra ställen än just de vanligaste.
Fick tid till vårdcentralen igen och har nu fått en remiss till ortoped. Så det känns ju bra att de ska kolla ordentligt. Kanske behöver ilägg sen ändå men vill gärna veta vad det är först.
 
Fick hem blodprovsunderlag för HbA1c också. Ska skicka iväg det i slutet av Mars.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: