diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

LCHF-camping

Kategori: Allmänt

Jag har anmält mig och bokat stuga till årets LCHF-camping i  Säffle Duse udde 27-30 juni.
Det ligger rätt nära mig och det är många spännande föreläsningar så det var en självklarhet att åka.  
Ska bli så kul och vet att jag kommer träffa några av de härliga människor jag träffade på LCHF sthlm träffen! Och säkert massa andra härliga människor! Är det någon av er som ska med?
Om ni inte redan anmält er och bokat så gör det!
 
Här hittar ni programmet. Jag bokade stuga 29-30 eftersom föreläsningarna är lördag och söndag.
https://boxmedia.bredband.net/getfile/Lchf%20event%202013/LCHFprogram.pdf?filesize=551086&path=/Lchf event 2013/LCHFprogram.pdf&user=&pass=&server=files2.bredband.net&basepath=cpuser_b452369&filename=LCHFprogram.pdf&method=stream
 
2013/LCHFprogram.pdf&user=&pass=&server=files2.bredband.net&basepath=cpuser_b452369&filename=LCHFprogram.pdf&method=stream
 
Här hittar ni info om anmälan till föreläsningarna
 
Här kan ni boka boende
 
 

Kommentarer

  • Läcksökning säger:

    trevlig blogg :)

    Svar: Tack snälla!
    diabetestypettlchf

    2013-06-11 | 13:15:08
    Bloggadress: http://www.lacksokning.com
  • Fredrik säger:

    Klart att man säger hej när man passerar...
    Sökte efter ett cafe i Kristinehamn och så hamnade jag här hos dig.
    Ja, jag ska till Duse camping på fredag:-)
    Ha det gott!

    Svar: Kul! då ses vi där!
    diabetestypettlchf

    2013-06-23 | 00:12:59
    Bloggadress: http://lillaaasen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: