diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Hallon och hasselnötspaj

Kategori: Mat och recept

Hittade på en super god paj till efterrätt idag. Här kommer receptet.
 
Hallon och hasselnötspaj
 200g hallon
100g smör
2 dl hasselnötter
1 dl mandelmjöl
1 dl kokos
0,5dl stevia strö
Gör så här
Sätt ugnen på 225 grader
Smörj en pajform med lite smör
Häll i hallonen
Kör hasselnötterna i mixer/hacka dem
Nyp i ihop rumsvarmt smör, hasselnötter, mandelmjöl, kokos och stevia strö
Fördela över hallonen
Grädda mitt i ugnen ca 15-17 min
Servera med vaniljsås
 
 
 

Kommentarer

  • Miina säger:

    oooh det lät och såg jättegott ut :-)

    2013-05-14 | 19:37:14
    Bloggadress: http://diasofia.blogspot.com
  • Svart-Stina säger:

    Ser jättegott ut, ska testa receptet imorrn när jag varit och handlat. Ska göra en egen vaniljsås till också med vaniljstång.

    2014-08-15 | 19:30:15
    Bloggadress: http://svartstina.webblogg.se/index.html

Kommentera inlägget här: