diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Bakat

Kategori: Allmänt

Idag bakade jag ett recept på frallor som jag tänkt testa länge. Har hört mycket positivt om 
 
Jills mats frallor
Jag hade dock ingen yoghurt hemma så det blev kvarg i istället men gick bra det med.
Jätte goda och bra konsistens
Har ni inte testat så gör det!
 
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Måste testas och gärna med kvarg. Men vilken typ av kvarg hade du - mager eller fet? Tog du samma mängd som yoghurten?

    Svar: 10% fett japp samma mängdHa det fint
    diabetestypettlchf

    2013-04-07 | 09:18:22

Kommentera inlägget här: