diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Chips

Kategori: Allmänt

Sugna på lite chips?
Igår gjorde jag chips på majrova.
Enkelt och gott.
Skala majrovan och fortsätt sedan göra tunna fina skivor med en potatisskalare.
Häll i rapsolja i en kastrull och fritera chipsen där i tills de fått fin färg.
Ta upp och lägg dom för att torka på hushållspapper.
Salta eller krydda med din favorit krydda!
Så här ser en majrova ut ifall någon undrar!
Innehåller ca 4,7g kolhydrater/100g
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: