diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Träff

Kategori: Allmänt

4 Maj ska jag på LCHF-träff i Stockholm.
Kul att träffa massa goa människor på riktigt som man "lärt känna"  på Instagram. Dessutom föreläsning med Jonas bergqvist (www.jonasbergqvist.se), sjukgymnast, kostrådgivare inom low carb/paleo samt PT, som bland annat har skrivit boken LCHF och träning.
Ska ni med? Det finns fortfarande några biljetter kvar! Läs mer och boka;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: