diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Trevlig helg

Kategori: Allmänt

Det har vart en trevlig helg.
I lördags kom min pappa och min lillasyster som bor i Göteborg hit och hälsade på. De stannade tills på Söndag.
Lördagen bestod av god middag och melodifestival
 
Pesto och fetaost bakad lax med sallad och en klick hemgjord hollandaise.
.
 
 
 
På söndagen åkte vi allihop till Örebro och till Gustavsviks äventyrsbad! 
Alla hade roligt stora som små! (synd bara att jag är en fryslort) 
 
Vi kom dit vid 11 tiden och vi åt inte lunch förren 14.30 om inte ännu senare. Detta utan något som helst bekymmer för mig. Det hade aldrig vart möjligt innan LCHF.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: