diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Dagens middag

Kategori: Mat och recept

Kokosolja+Kycklingfile+kokosmjölk+grön currypasta+lite grön paprika=dagens middag
Snabbt och enkelt recept med få Ingredienser. Jag tycker det är så bra med kokosmjölk. Min minsta son är nämligen kraftigt allergisk mot mjölk. Skönt när man bara behöver laga en maträtt som passar hela familjen! Klickade i lite extra smör på min tallrik i efterhand eftersom jag inte kan steka i smör om lillen ska äta maten.
Blomkålsris är något jag gör ganska ofta, även det går snabbt.
Riv ett blomkålshuvud och lägg i kokande vatten i ca 10 sek Klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: