diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Inte varje dag man bär hatt

Kategori: Allmänt

Hej på er
Idag har jag äntligen kommit iväg och tränat. Det var ett tag sen sist. Det blev ett styrke pass med redskap och ett pass som heter Lets dance. Kul!
Såhär glad blir man av att träna!
Något annat som gör mig glad är att få träffa vänner. Det är just vad som står på schemat för kvällen! 30 års kalas för en av mina goa vänner!
Temat är hatt och jag är redo!
Ha det fint Kram
 

Kommentarer

  • Majsan säger:

    Det va som katten va du var snygg i Hatten ;)))

    2013-01-27 | 17:13:55

Kommentera inlägget här: