diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Ni är för härliga!

Kategori: Allmänt

Gud så glad jag blir av att läsa era fina kommentarer. Tusen tack!
Jag hade aldrig trott att att så många skulle hitta hit så fort. Eller kanske egentligen inte trott att någon skulle hitta hit överhuvudtaget även om det såklart är min dröm att få dela med sig till så många som möjligt! Så att fler kan behandla sin diabetes på ett bättre och enklare sätt och att de  människor som  mår dåligt och är sjuka i onödan kan få ett mycket bättre liv med rätt kost!  Enkelt och gott!
 Såg att kostdoktorn.se gjort ett inlägg och tipsat om min blogg . Tack snälla! antar att det är förklaringen till att jag idag redan haft 1289 unika besökare.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: