diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Nyfiken i en strut

Kategori: Allmänt

Kunde inte vänta på att få provsvaren hemskickade utan ringde.
Glad!
Skriver mer ikväll. Har lite brådis. Jag ska iväg till jobbet snart. Har vart hemma och vabbat på morgonen men snart kommer sambon och tar över. Så att dagens elever slipper missa sin lektion(har bara en lektion på onsdagar)Eleverna har provat på att vara hälsochoacher och idag blir det bla redovisning. Senare har vi gemensam ämneskonferans i kommunen. Alltid roligtoch givande att träffa de andra 3 Hem och konsumentkunskapslärarna eftersom jag är själv på min skola.
Ni som följer mig på instagram diabetestypettlchf vet vad jag hade i HbA1c!
Ni andra jag återkommer ikväll. Haha vilken cliffhanger :)
Ha det fint

Kommentarer


Kommentera inlägget här: