diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Om man inte orkar göra egen

Kategori: Allmänt

Det är inte alltid man orkar eller hinner göra sin egen bearnaisesås.
Jag vill tipsa om denna som jag köper på Lidl. Jag har haft problem med att hitta någon som inte innehåller socker även om såsen visserligen innehåller mindre än 5 g kolhydrater/ 100g.
Men denna är alltså helt utan socker och innehåller nedast 0,1g kolhydrater/100 g