diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Titta vad som kom med posten

Kategori: Allmänt

Gud så glad jag blev när jag kom hem från jobbet. Hämtar posten och där ligger ett paket till mig. Jag kunde inte minnas att jag beställt något och som ni vet har mitt minne blivit betydligt bättre sedan jag började med LCHF :)
Helt riktigt hade jag inte beställt något och glömt att jag hade beställt utan jag hade vunnit en fin kokbok!

Kommentarer

  • eva-britt thiesen säger:

    GRATTIS!!! Följer din blogg även om jag inte skriver till dej. Är väldigt nyfiken hur det går för dej som typ 1, själv är jag typ 2. Har ätit LCHF i 4 år nu och inga mediciner sedan starten samt gått ner 27 kilo...
    KRAM eva-britt

    2013-01-14 | 22:23:14

Kommentera inlägget här: