diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
Visst är det underbart när man kan äta frukost ute! Morgonens blodsocker 4,6. Dagens frukost;Avokado, vispad grädde, några jordgubbar och paranötter! Kaffe med kokosolja. Gott och förmodligen lagom med kolhydrater i förhållande till mitt blodsocker! Det är lite så jag tänker vid bl.a. Frukost. Vaknar jag med tex 7 i blodsocker väljer jag något mer "strikt" tex ägg och skulle inte ätit jordgubbarna, men som idag kan jag utan problem äta lite jordgubbar och hamna bra i blodsocker efter frukost!

Idag är det dags för våra grannar och goda vänners årliga volleybollturnering! Förra året var jag i det vinnande laget satsar på vinst i år igen!
Ha en fin dag, hoppas solen lyser på er med!

Kommentarer

  • Kirstie säger:

    Frukost med avokado! Vilken bra ide :) Kokosfett i kaffet?! Jag anv det i all matlagning men nu ska det prövas i kaffe. Tack för tips!

    2013-07-07 | 08:10:11
    Bloggadress: http://dalaglitter.com

Kommentera inlägget här: