diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Pappa 50 år

Kategori: Allmänt

På Tisdag fyller Pappa 50 år men vi tjuvstartade firandet i Fredags.
Jag och mina bröder åkte tåg ner till Göteborg tillsammans för att vara med på festen som hölls på ett supertrevligt ställe; Jungman Jansson
Först var det tipspromenad och därefter grill buffé som vi åt ute på altanen med utsikt över havet.
 
 

 
 
Lamm och kalv.
Jag har faktiskt inte ätit lamm speciellt många gånger i mitt liv men det var väldigt gott och bra tillagat.
 
Efter maten var det bla lekar, presentöppning och dans.
Det var riktigt trevligt och helt underbart att träffa släkt som jag inte sett på ca 10-20 år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: