diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

skaldjursbuffé

Kategori: Allmänt

 
 
Mina två äldsta barns Pappa bor i Ockelbo, de träffas inte så ofta men på Sommaren brukar det i alla fall bli minst  en vecka.
I Söndags hade de vart där just en vecka och det var dags att hämta hem dom. Det är ju en bit att åka fram och tillbaks på en dag så jag, sambon och minstingen åkte till Gävle på Lördagen och sov en natt på hotell. På kvällen hade vi bokat bord på en mysig restaurang Fiskemagasinet.
Vi käkade skaldjursbuffé!!!!
 
Först hummer och krabba. Hummern var kanon och krabba var spännande då jag inte ätit det sen jag var liten, men det var  tyvärr inte någon höjdare enligt mig!
 Jag älskar havskräftor!! Rökta räkor var inte så dumt det heller ;)
Något annat jag älskar är varm rökt lax, det är nog vad jag skulle välja att äta varje dag om jag var tvungen att bara äta en sak resten av livet :) Denna varmrökta pepparlax slog allt. Om ni någon gång är i Gävle måste ni köpa varmrökt lax från deras butik/rökeri/ restaurang.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: