diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Rolig helg

Kategori: Allmänt

I fredags var jag och sambon i Karlskoga på sommarfest hos en av hans kunder. Trubadur, grill, dans, musiktävling och trevliga människor!
Igår var det också en rolig kväll. Först grill hos goa vänner.
Jag köper aldrig färdig marinerat kött för det är alltid socker, maltodextrin, druvsocker, stärkelse eller liknande. Igår hade jag inget kött hemma att marinera och orkade inte åka och handla utan tog med vad som fanns hemma. Det blev baconlindad halloumi vilket jag verkligen kan rekommendera er att lägga på grillen i sommar!
Senare cyklade vi vidare för att tita på Magnus uggla som gästad vår lilla stad!
Tidigare under kvällen spelade lokala band men även Sator och Carolin af ugglas. 
Mycket folk, härlig stämning och grym Magnus uggla!
Dålig bild :(
Bjuder istället på en annan bild från igår.Jag och mamma på topphumör!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: