diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Saffranspannkaka

Kategori: Mat och recept

 
Saffranspannkaka
4 ägg
3dl grädde
0,5 dl osötad mandelmjölk
500g keso
2 msk söt strö
2-3 droppar bittermandelarom
1 påse saffran
 
Gör så här
Sätt ugnen på 200 grader
Blanda alla ingredienser i en bunke
Häll över allt i en ugnsform och grädda ca 30 min eller tills den "stannat"
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Å men gud vad gott det låter, har aldrig tänkt på att man kan göra saffranspannkakor! Jag måste verkligen prova det här receptet! Tack!:)

    2013-06-13 | 14:14:04
    Bloggadress: http://nyttlivmeddiabetestypett.blogg.se

Kommentera inlägget här: