diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Saganaki

Kategori: Mat och recept

Häromdagen testade jag Saganaki (Fontanas smakrik) för första gången, vilket var jättegott!
En grekisk ost som steks i stekpanna och serveras med citron. Jag hade dock ingen citron hemma så jag använde min underbara avokadoolja med citronsmak istället.
 
 
 

Kommentarer

  • Göran säger:

    Det där ser så gott ut så det är inte klokt. Definitivt nåt jag bara måste testa. Om det finns att köpa här i Varberg. Hoppas det.

    2013-09-12 | 13:31:43
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/diabetesbloggen/

Kommentera inlägget här: