diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

LCHF magasinet

Kategori: Allmänt

I nya numret av LCHF magasinet hittar ni en intervju med mig. Ha det fint!

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Vad kul! Kan man läsa intervjun på nätet någonstans?

    Svar: Nej tyvärr :( Antingen prenumeration eller så kan man köpa lösnummer på nätet och i vissa butikerHa det fint
    Gott nytt år// Jasmine
    diabetestypettlchf

    2013-12-28 | 21:20:42
    Bloggadress: http://www.myperfectday.se
  • Göran säger:

    Aha, så detta var du alltså. Vilket sammanträffande. Kul.

    2014-02-11 | 18:38:18
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/diabetesbloggen

Kommentera inlägget här: