diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Hon gör det igen!

Kategori: diabetes

 Vetenskapsjournalisten och författaren till Ett sötare blod Ann Fernholm har skrivit en fantastisk debattartikel ännu en gång. Utvärdera LCHF som en behandling av diabetes.
Om ni inte redan läst den så hittar ni den här
Ann är även en riktigt bra föreläsare som jag lyssnade på under LCHF- campingen i år. Har ni möjlighet tycker jag att ni ska gå och lyssna på henne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: