diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Lite mat

Kategori: Allmänt

Ceasarsallad är ju så himla gott
Testade fylla en omelett med bacon, spenat, ricotta och vitlök och hjälp va gott det var.
Detta kommer jag garanterat att göra fler gånger. 
I lördags hade jag lite goa tjejkompisar på besök. Bjöd på pulled pork, tillsammans med sallad, avokado och tomatsalsa, ostchips, såser och  pitabröd för de som ville.
Jag gjorde mycket så det fanns kvar till lunch dagen efter! Gott att fylla avokado med pulled pork!
Fläskköttgryta med smak av citron, ingefära och chili. Serverat tillsammans med zucchiniröra (zucchini,smör vitlök, ägg, kryddor)
Tror jag skulle kunna leva på torsk och äggsås. Här tillsammans med blomkålsmos.
 Det är ju så otroligt gott. Tyvärr ser det lite tråkigt ut tycker jag.
 
 

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Oj vad gott allt såg ut :)

    2013-04-26 | 19:09:22

Kommentera inlägget här: