diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Gästblogga

Kategori: Allmänt

 
Jag kom på en rolig och smart grej (tycker jag själv i alla fall hihi)
Jag har via bloggen och instagram  fått kontakt med många andra typ 1or som också vågat testa och äter LCHF med fantastiska resultat.
Jag får även tackmail och liknande  från flera som efter att ha läst bloggen blivit inspirerade och tagit steget att förändra sitt liv.
Jag får även frågor från många som är intresserade av att prova.
Men ni får ju tyvärr inte ta del av detta förutom i kommentarer och så. Därför tänkte jag ordna en till kategori här på bloggen som heter ; Gästbloggare
Skicka in din historia om typ 1 och LCHF så publicerar jag era blogginlägg med jämna mellanrum.
Detta tror jag kan hjälpa ännu fler att våga ta steget!
Att människor som hittat hit men fortfarande är osäkra kan se att det finns fler än jag som fått nytt enklare liv med LCHF/lågkolhydratkost.
Maila din historia och gärna ett foto om du vill;
 

Kommentarer

  • Magda säger:

    KUL ser fram emot att läsa från gästerna :-)

    2013-08-10 | 16:53:24
    Bloggadress: http://lchfgott.se
  • Göran säger:

    Det hade varit kul att få gästblogga här någon gång. Jag är typ 1 sedan sju år och den första tiden var katastrof. Tills jag en dag bestämde mig för att testa LCHF-kost. Men jag har modifierat den en smula och kallar min kost för LCMF. Har fått enorma resultat efter att jag lade om kosten. Från att ha haft ett HbA1c på över 100 hoppas jag att det sjunkit efter denna månad. Ligger i medel på 6 mmol/L i blodsocker. Innan var det ovanligt att jag låg under 15. Ska skriva lite mer om mig själv och min resa vid ett annat tillfälle.

    Svar: Va skönt att du också hittat LCHF! Ja maila gärna din historia vid tillfälle så publicerar jag den// Jasmine
    diabetestypettlchf

    2013-09-11 | 22:47:21
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/diabetesbloggen/

Kommentera inlägget här: