diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Ostpizza

Kategori: Mat och recept

Något som blivit populärt inom "LCHF världen"på instagram den senaste tiden är ostpizza; pizza på ostbotten. Härom dagen testade jag också. Snabbt, gott, fett, mättande och dessutom lätt att variera med olika topping. Lägg ett par skivor ost på en tallrik toppa med vad du vill och såklart ännu mer ost! Kör ca 2 min i mikron. Jag la ett par skivor gouda i botten lite krossade tomater, kryddor, färsk basilika,hackad lök, svarta oliver, bacon och mozzarella!

Kommentarer

  • Elina säger:

    Gott :D

    2013-08-02 | 21:12:59
    Bloggadress: http://nyttlivmeddiabetestypett.blogg.se
  • Joel säger:

    Meatzza är inte så dumt det heller!

    Svar: har aldrig ätit,måste testa någon gång ser och låter gott!
    diabetestypettlchf

    2013-09-17 | 09:20:47

Kommentera inlägget här: