diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Semestern slut

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag har haft en fin avslutning på semestern. Våran familj  åkte tillsammans med en annan familj till Stockholm ett par dagar.
Tom tits i Södertälje på Torsdagen och Gröna Lund på Fredagen! Trevligt, trevligt!!!
 
Idag har jag gjort min första dag på  mitt nya jobb, jag tror inte jag berättat för er att jag skulle byta men det har jag i alla fall gjort. Nu jobbar jag på en mysig friskola på landet, en kombinerad tjänst som idrottslärare, fritidspedagog och resurs, lite yngre barn än tidigare då jag jobbat på högstadiet.
Dagen gick bra och det känns som att jag kommer trivas!
 
Jag har förresten lyckats komma till final i en tävling!
Jag skickade in min son och ena vår gris till mecenats sommartävling "bästa sommarsällskapet"
Vore supergulligt om ni ville rösta på oss!
 
Du kan rösta här
Ha det fint!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: