diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Vänner

Kategori: Allmänt

Haft besök av goa vänner. Alltid lika kul att träffas. Mycket prat och goda lchfmuffins med hallonfrosting som inte höjer blodsockret!
 Idag har mitt socker legat  perfekt hela dagen och jag börjar återgå till mina normala doser igen efter min korta lilla svacka med förhöjt behov pga halsont.!  Skönt att det går över så fort. Tidigare hade jag ju nästan alltid ont i halsen och hade sjukdomskänsla. En förkylning/infektion försvann liksom aldrig utan jag gick runt och var småsjuk hela tiden. Det kunde kännas bra på morgonen och man tänkte att  äntligen är jag frisk nu ska jag åka och träna ikväll men sen kom det tillbaks, så höll det på hela tiden.
Det är alltså inte enbart min diabetes som blivit bättre med
 
LCHF. Jag har läst om många, många fler som upplevt att de drabbas av färre infektioner och får lindrigare förlopp sedan de övergår till LCHF.
 

Kommentarer

  • vardagslivmedangelica.blogg.se säger:

    Åh, det finns SÅ mycket gott att baka med LCHF!! Jag gillar att ta fram egna recept.
    Jag har just tipsat om din blogg på min egen blogg. Tänkte att det kunde vara intressant för andra att läsa:-)

    Svar: Ja det finns ju verkligen det! Tack snälla för att du tipsa på bloggenHa det fint
    diabetestypettlchf

    2013-01-09 | 21:17:34
    Bloggadress: http://ankianka.blogg.se
  • Frida säger:

    Tack för inspirationen..lever med typ 1 sen snart 7 år tbx, kört med lchf/gi men haft en längre svacka!! Tack vare din blogg blev jag så inspirerad så nu kör jag på igen;))

    Svar: Härligt o höra att du är igång igen!!
    diabetestypettlchf

    2013-01-09 | 21:22:40
  • Jennybenny säger:

    Bloggen är superbra! Du rockar på så många plan min vän! En eloge till dig. Tack för idag och muffinsen var supergoda. Kram

    Svar: Tack va söt du är! Tack själv för igår!
    diabetestypettlchf

    2013-01-09 | 21:26:12
    Bloggadress: http://jenerland.wordpress.com
  • Emma säger:

    Jag är så stolt över dig min vän! Är så glad för din skull <3 Ska bli kul att följa dig <3 // Tack för igår :D

    Svar: Tack själv! Och tack för att du visade den roliga appen hahaha jag låg halva natten och asgarva åt mig själv!
    diabetestypettlchf

    2013-01-10 | 17:40:15

Kommentera inlägget här: