diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Pizzabotten

Kategori: Mat och recept

Vet inte om jag tipsat er tidigare om att använda mikrobröd som pizzabotten. Det är iallafall fall enkelt,gott och går snabbt. Perfekt till 1 portion!
Blanda 1ägg, 1 dl mandelmjöl och 25 g smör häll i tallrik och kör 2min i mikro.
Flytta över pizzan till en plåt med bakplåtspapper och lägg på det du vill ha på din pizza. Grädda i ugnen 225 grader tills den fått färg och "gottat" till sig!
Själv hade jag tomatsås, bladspenat, bacon, vitlök, färsk basilika och mozzarella idag. Gott!

Kommentarer

  • Elina säger:

    Hej!
    Vill säga att jag tycker att det är kul att läsa din blogg! är en tjej på 22 år som nyligen fått diabetes typ 1 och tittar in här regelbundet för att få tips på recept m.m! behövs ju nu när man är tvungen att "tänka på vad man äter" eller vad man ska säga. Har själv skapat en diabetesblogg, kika gärna in :)

    Svar: Kul att du gillar bloggen! Beklagar att du fått diabetes men är glad att du hittat LCHF så fort!!!! Har kikat in och kommer fortsätta titta in på din bloggHa det fint
    Jasmine
    diabetestypettlchf

    2013-06-05 | 18:14:01
    Bloggadress: http://nyttlivmeddiabetestypett.blogg.se

Kommentera inlägget här: