diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

En dag i backen

Kategori: Allmänt

Idag åkte vi till Karlstads slalombacke Bryngfjorden.
Mina två äldsta barn fick testa slalom för första gången. Jag var den lyckligt lottade som fick åka med dem.Medan sambon och minstingen njöt i solen och i pulkabacken.
 
Först undrade jag vad jag gett mig in på men det gick över förväntan i alla fall för min äldsta Charlie. Oj vad han åkte och gud så kul han tyckte det var.Han lärde sig fort och efter några åk så var han redan i hoppen och körde. Han tjatar redan om att vi måste åka till Sälen :)
 
Nu experimenterar jag lite i köket. Hittat på ett brödrecept som just nu står i ugnen. Håll tummarna för att det blir gott de ser fina ut ialla fall! Om det blir lyckat kommer receptet i nästa inlägg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: