diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Fin dag igår!

Kategori: Mat och recept

Igår fyllde min älskade mamma 50år! Familjen och grannarna firade henne! Det måste vart årets varmaste dag här i Kristinehamn. Vi hade en underbar kväll jag älskar som jag sagt tidigare när alla mina syskon är hemma och hela familjen är samlad! Vi wokade ute! Otroligt trevligt och söta mamma hade köpt shiratakinudlar till mig och även till
min son Winston som inte tål vete. Vi satt ute hela kvällen och det är så skönt nu när man äntligen kan göra det. Mamma fick en London weekend tillsammans med hennes man av alla oss syskon. Vi var även i väg till en fotograf tillsammans i hemlighet vid påsk då alla syskon var hemma. Så mamma fick ett litet annorlunda familjefoto på oss alla syskon. Vi ville ha någon roligare bild då vi är lite galna i vår familj. Efter mycket om men då sex syskon enats så blev vi fångar. På våra skyltar står våra födelsenummer. Tavlan blev riktigt snygg, annorlunda och rolig. Mamma blev otroligt glad!
Idag blir det stor fest i en herrgård för mamma! Jag har hjälpt henne fixa där ute i några dagar och det kommer bli så bra! Det blir ca 70 gäster och många har jag inte sett sedan jag var liten och bodde i Göteborg så det ska bli så himla kul! Nä nu ska jag sätta fart, har lite att fixa med.
Just det, jag håller även på att justera mina insulindoser igen då jag behöver mindre insulin, men mer om det i ett separat inlägg.
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: