diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Piffa upp vardagsmaten!

Kategori: Mat och recept

Köttfärssås och spaghetti är en återkommande vardagsrätt hemma hos oss och säkert  i de flesta andra familjer. För min del blir det ju inte längre vanlig spaghetti utan något annat gott tillbehör som tex shiratakinudlar, smörstekt vitkål/zucchini /blomkål eller LCHF-pasta (recept finns på bloggen) Idag blev det shiratakinudlar. Men det jag egentligen tänkte tipsa om är att det blir himla krämigt, fett och gott att lägga i en burk färskost med vitlök/vitlök ört smak i köttfärssåsen! Enkelt dessutom! Så om ni inte testat gör det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: