diabetestypettlchf.blogg.se

Bloggen som alla typ 1 diabetiker borde läsa. I 15 år har jag vart offer för en stor skandal, nämligen kostråden för diabetiker typ 1. Nu har jag gått över till LCHF kost och mår bättre än någonsin. En sån enkel livsstilsförändring men så otroligt stora vinster. Jag kan helt enkelt inte hålla detta för mig själv utan startade en blogg för att fler typ 1 diabetiker ska få upp ögonen för hur man kan behandla sin diabetes den enkla och naturliga vägen Kontakt [email protected] Instagram; diabetestypettlchf Facebook; diabetestypettlchf

Ett kissnödigt inlägg

Kategori: Allmänt

I Fredags var jag på skolresa till Stockholm med min nya skola.  En intensiv, trevlig, rolig och  lång dag.
Här är min lilla färdkost!
 
En sak som slog mig var att jag under resan bara kissade 2 ggr.
 Vet inte hur mycket ni bryr er om mitt kisseri och hur  intressant det är för er att veta hihi Men ville berätta och dela med mig, då det är ännu en sak som tack vare LCHF och mitt numera jämna blodsocker har förbättrat min livskvalitet.
Jag började resan kl 7 och var hemma ca 22.15.
Ni som har diabetes och har haft högt blodsocker vet förmodligen hur det är att vara kissnödig och då snackar vi förbaskat kissnödig samt kissa ofta och mycket.
Rätt skönt att slippa det!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: